Pointshop – Snyd og humbug

Denne henvendelse blev oprettet d.  10. juli 2009  kl.  12:29.

10-07-2009 kl. 12:29: Hvorfor? Sletning

Er meget interesseret i at få uddybet, hvorfor min bruger (Slettet@email.dk) er blevet slettet?

Det eneste den er blevet brugt til er at henvise medlemmer til jeres tjeneste. Noget som selvfølgelig vil stoppe øjeblikkeligt, hvis min bruger ikke aktiveres igen med alle mine point intakte.

Sker dette ikke, vil der selvfølgelig komme en advarsel imod pointshop hvor der henvises til jer.

Mvh Anders

10-07-2009 kl. 12:42: Svar oprettet af PointShop.dk

Hej Anders

Vi har fået et opkald fra en af dine henvisninger, der fortæller at hun ikke har noget med det gøre og ikke kender noget til PointShop.dk

Venlig hilsen

(Fjernet)

10-07-2009 kl. 22:02: Svar oprettet af bruger

Hvad har dette overhovedet med mine henvisninger at gøre? Ifølge jeres regler og betingelser får man først point når en henvist har fået nummer godkendelse!

1. Har personen fået dette, har personen også kendskab til pointshop.dk, og der kan på ingen måde være tale om snyd.
2. Har personen ikke fået nummer godkendelse, har jeg aldrig modtaget point, og det kan ikke betragtes som snyd på nogen måde.

Forventer at dette bliver afklaret hurtigst muligt.

Mvh Anders

12-07-2009 kl. 17:18: Svar oprettet af PointShop.dk

Hej igen

Personen har fået nummergaranti, men hun var meget uforstående over hvordan og sagde at hun ikke ville kendes ved oprettelsen.

Venlig hilsen

(Fjernet)

12-07-2009 kl. 19:39: Svar oprettet af bruger

Jamen idet at man ikke bare kan lave nummer garanti på andres vegne, kan dette overhovedet ikke være en grund til at slette min konto.

I bygger dette på et meget tyndt grundlag. Kan se at dette er ikke første gang i sletter folk, uden at have hold i sletningen. Kilde: google.dk – pointshop sletning

Men i kan forvente meget mere dårlig omtale i fremtiden.

Mvh Anders

Tags: , , , , , ,

7 Responses to “Pointshop – Snyd og humbug”

  1. Hold da op, har altid syntes godt om pointshop, hvis man endelig skulle bruge en af disse services.

    Men efter denne episode og de mange andre tilfælde der er set på nettet, har jeg også valgt at slette min bruger.

    Jeg vil støtte dig op og skrive en artikel omkring det på min blog også !

  2. admin siger:

    Lyder godt :-)
    De har efterfølgende pga. dårlig omtale bla. på denne blog, tilbudt mig af åbne min konto igen. Overvejede det længe, men sagde ja idet jeg så bare ville bestille noget for de nu rigtigt mange point jeg havde. Men da de åbnede den var der ingen point. Skrev til dem ang. pointene uden svar. RINGE SERVICE.
    Den tid jeg har brugt på pointshop. Havde jeg brugt den tid på at samle flasker, havde jeg fået noget ud af det. Penge og motion.

  3. brian siger:

    jeg har været ved pointshop i meget lang tid og jeg har også haft nogle problemer, men det var med at mine points forsvandt, men lavet en anden bruger for og se om det var regtit, men de points på den bruger blev da på, men der kan jo ske fejl jeg hade 50000 points på den gamle, og på den nye har jeg 25000, men ja flasker er næsten bedre ind pointshop xD

  4. Anonym siger:

    Jeg har haft en bruger på pointshop i snart to år, og har indtil nu ikke haft problemer med dem.
    Skal nok skrive tilbage hvis jeg oplever noget :)

  5. Flemming siger:

    Glem da alt om Pointshop og find vejen til Jaypay – bedste danske cashback site.

    Kontanter ingen skod point
    Mange annoncører
    Toolbar
    Sponsorbonusser

    Tag et kig, så er jeg sikker på du er enig.

    http://www.jaypay.dk

  6. morten siger:

    Jeg gik med til at få 50.000 point i det jeg samtidig tilmeldte noget point vip tror jeg det hed, det kostede kun 2 kroner (troede jeg, det var jo hvad der stod), derefter bestilte jeg en vare på pointshop for de 50.000 point. varen kom aldrig og jeg endte med at betale over 250 kroner i det vip’en efter en uge automatisk fornyede sig selv over mit dankort. efter 4 ugers skriven fak jeg af vide at varen som jeg ej havde modtaget var sendt for lang tid siden. Derefter hørte jeg intet. Jeg valgte derefter at slette min bruger. fuck pointshop, jeg vil have mine 250 kr!!!

  7. Als siger:

    QUOTE: Jeg gik med til at få 50.000 point i det jeg samtidig tilmeldte noget point vip tror jeg det hed, det kostede kun 2 kroner (troede jeg, det var jo hvad der stod), derefter bestilte jeg en vare på pointshop for de 50.000 point. varen kom aldrig og jeg endte med at betale over 250 kroner i det vip’en efter en uge automatisk fornyede sig selv over mit dankort. efter 4 ugers skriven fak jeg af vide at varen som jeg ej havde modtaget var sendt for lang tid siden. Derefter hørte jeg intet. Jeg valgte derefter at slette min bruger. fuck pointshop, jeg vil have mine 250 kr!!!

    OMG?! Så er det da også fordi du er halv retarderet?!…
    HAR DU HØRT OM AT LÆSE BETINGELSER?
    Jeg har for 14 kroner og minimalt tidsforbrug på siden fået tilsendt et 5 i 1 surround sound… MAN SKAL BARE AFMELDE SINE ABONNEMENTER IGEN!!!
    Det er 110% din egen skyld… det gør mig sur at folk som dig morten skyder skylden for sin inkompetence på alle andre end sig selv.

    Tag dig sammen og klag over noget der rent faktisk er et problem med service

    @Anders og alle jer andre:
    Jeg har nu aldrig oplevet problemer af større kaliber på pointshop og jeg har indtil videre fået for mange hundrede kroner gratis ting derinde… og jeg fortsætter med det :D…
    Mvh. Als